Loading Events

Van Gogh Museum

May 15 @ 15:00 - 17:30

Free – €10.00

SV Anatolia nodigt jullie uit voor een onvergetelijke middag in het hart van de kunstwereld. Stap met ons in een wereld waar kunst de tijd overstijgt en nieuwe verhalen creëert. Op 15 mei 2024 nodigen we jullie uit voor een exclusieve ervaring in het Van Gogh Museum, begeleid door de visionaire kunstenaar Ahmed Emin Batman. 🖌️

Vincent van Gogh, de man die de sterren kon laten dansen op het canvas, liet ons een erfenis na die de essentie van emotie en kleur vastlegt. Zijn werk, dat varieert van de serene ‘Sterrennacht’ tot de intense ‘Zonnebloemen’, blijft ons inspireren en uitdagen. In het museum zullen wij deze meesterwerken van dichtbij beleven en de verhalen achter de penseelstreken ontdekken. 🎨

Ahmed Emin Batman, een kunstenaar die de grenzen van traditionele kunst verlegt, zal onze gids zijn op deze reis. Met zijn achtergrond in zowel de beeldende kunst als maatschappelijke betrokkenheid, is hij de perfecte persoon om ons te leiden door de wereld van Van Gogh en ons te inspireren om onze eigen creatieve stem te vinden.

Programma van de Dag:

• 14:30 uur: We verzamelen voor het museum, waar ons avontuur begint.
  • 15:00 uur: Ahmed Emin Batman, neemt ons mee met een rondleiding door het museum. We zullen niet alleen Van Gogh’s beroemde werken zien, maar ook verhalen horen die ons een nieuw perspectief geven op zijn leven en nalatenschap.
  • 16:00 uur: Na de rondleiding is het tijd voor de workshops. De groep wordt gesplitst. Groep 1 krijgt een schilderworkshop, waar je je eigen versie van Van Gogh’s sterrennacht kunt creëren. Groep 2 krijgt een spoken word workshop, waar je leert hoe je jouw verhaal krachtig kan overbrengen, deze middag belooft een bron van inspiratie te zijn.

Laat je meeslepen door de kracht van kunst en ontdek hoe het verleden en heden elkaar ontmoeten in elke penseelstreek en elk woord. 🌟

📅 Datum: Woensdag 15 mei 2024

🕡 Verzameltijd: 14:30 uur, voor het Van Gogh Museum

🎨 Begintijd: 15:00 uur Eindtijd: 17:30 uur

📍 Locatie: Van Gogh Museum: Museumplein 6, 1071 DJ Amsterdam

✉️ Toegang: Leden €5,- en niet-leden €10,-

🌐 Voertaal: Nederlands

Date:
May 15
Time:
Cost:
Free – €10.00

Venue

Van Gogh Museum
Museumplein 6
Amsterdam, Noord-Holland 1071DJ Netherlands
+ Google Map

Tickets

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Tickets are no longer available