Commissies

Onze vereniging wordt gerund door een team van enthousiaste en gemotiveerde bestuursleden en commissieleden. Als lid van een commissie heb je de mogelijkheid om je organisatorische vaardigheden te ontwikkelen, samen te werken met andere studenten en bij te dragen aan het succes van onze evenementen.

Als commissielid heb je de verantwoordelijkheid om samen met je collega’s verschillende taken op je te nemen. Deze taken kunnen variëren van academische zaken, acquisitie, evenementen tot public relations.

Een bestuursjaar bij SV Anatolia is niet alleen een leuke maar ook een waardevolle ervaring voor iedere student die zich verder wil ontwikkelen en zijn CV wil versterken. Bent u geïnteresseerd in een bestuursjaar bij SV Anatolia of wilt u meer informatie over onze commissies, neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@svanatolia.nl. Wij vertellen u graag meer!

Academische Commissie

Slimme mensen op een rijtje!

Acquisitie Commissie

Overname Tijgers van Onze Eigen

Evenementen Commissie

De gezelligheid van Anatolia