Sportklas

May 4, 2023 @ 18:30 - 21:00

€10.00

Met de kortingscode ANATOLIA24! kan je voor €0,01 lid worden. Bespaar hiermee €5,- op je ticket!

Op donderdag 4 mei is het weer zo ver! Anatolia organiseert een sportevenement. Deze keer gaan we terug naar de middelbare school met sportklas Anatolia. Tien tellen in de rimboe wordt gecombineerd met het James Bond spel voor een onvergetelijke avond die je niet wilt missen! Gaat jouw hart ook sneller kloppen bij elk fluitsignaal en heb jij nu al zin om een ouderwets potje te gymmen? Meld je dan snel aan, want VOL=VOL!

Het sportevenement zal plaatsvinden in Sporthallen Zuid te Amsterdam tussen 18:30 en 21:00 uur. Aanmelden kan via svanatolia.nl/Sportklas

Bij dit sportevenement staat plezier voorop en is iedereen van harte welkom om mee te doen. Het zal een avond worden gevuld met sportiviteit waarin we samen onze passie voor sport delen en genieten van een gezellige sfeer. Of je nu een ervaren atleet bent of gewoon op zoek bent naar wat beweging en plezier, er is voor iedereen wat te beleven. Aarzel niet en sluit je aan bij deze sportieve avond!

Datum: donderdag 4 mei 2023

Tijd: 18:30-21:00 uur

Locatie: Sporthallen Zuid 1a, Burgerweeshuispad 54, 1076 EP Amsterdam

Prijs: leden €5,- niet-leden €10,-

May 4, 2023
Cost:
€10.00

Tickets

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Tickets are no longer available