BizBize Campus Edition

May 10, 2023 @ 18:00 - 22:00

Op woensdag 10 mei van 18:00 uur tot 22:00 uur is het tijd voor de “BizBize Campus Sport Edition”! 🏐🏀 Tijd om die gestofte schoenen uit de kast te halen en wat sportieve actie op de VU Campus te laten zien.

Dit is het perfecte moment om uit je dagelijkse routine te breken en samen met andere leden van Anatolia een leuke tijd te hebben. Het maakt niet uit of je een ervaren atleet bent of gewoon op zoek bent naar wat beweging, iedereen is welkom om deel te nemen. We zullen de teams ter plekke samenstellen, zodat we allemaal kunnen genieten van deze sportieve activiteit.

Wat zou een evenement zijn zonder lekker eten en goede muziek? Natuurlijk zorgen we ervoor dat er genoeg snacks en drankjes aanwezig zijn, zodat je opgeladen blijft om volop te genieten van de avond.

Dus maak je klaar om je sportkleding en sportschoenen aan te trekken en wees gereed om je sportieve vaardigheden te laten zien tijdens de “BizBize Campus Sport Edition!” We kijken ernaar uit om je daar te zien! Kom je ook? Meld je aan via de link in de bio.

“Sport has the power to change the world” – Nelson Mandela

Datum: woensdag 10 mei 2023