Fun Forest

June 29 @ 14:00 - 17:30

Free – €20.00

Ben je klaar voor een dag vol spanning en plezier 🎉? Sluit je aan bij ons evenement voor een middag in het Klimbos Fun Forest 🌳! Het evenement vindt plaats op zaterdag 29 juni van 14:00 uur tot 17:30 uur. Daag jezelf uit op de verschillende parcoursen hoog in de bomen 🧗‍♂️ en beleef samen met je medestudenten een unieke ervaring 🌟.

Of je nu een goede klimmer bent of voor de eerste keer de boom in gaat, er is voor ieder wat 🌟. Meld je snel aan en mis deze kans niet om nieuwe vrienden te maken 🤝 en herinneringen op te doen 📸. Tot dan🌟!

📅 Datum: Zaterdag 29 juni

🕖 Tijd: 14:00 uur – 17:30 uur

📍 Locatie: Bosbaanweg 3, 1182 DA Amstelveen

💰Prijs: Leden €10,- en niet-leden €20,-

🖋️Aanmelden: https://svanatolia.nl/event/FunForest

June 29
Cost:
Free – €20.00

Tickets

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Tickets are no longer available