Boottocht

June 8, 2023 @ 17:00 - 19:00

Free – €7.50

🌊 SV Anatolia presenteert: Boottour door de betoverende grachten van Amsterdam voor alle studenten op donderdag 8 juni om 17:00 uur! 🚢 Meld je snel aan via de website of de link in de bio.

“Ontdek de schoonheid van het leven op het water en maak herinneringen die de golven van de tijd zullen trotseren.” 🌟

Vaar met ons mee terwijl we de adembenemende grachten van Amsterdam verkennen tijdens een onvergetelijke boottour! ⛵️ Stap aan boord en ontdek samen met je medestudenten de magie van deze historische waterwegen.

Geniet van de schilderachtige schoonheid van de grachtenpanden, bewonder de karakteristieke bruggen en voel de energie van deze bruisende stad terwijl we door de betoverende grachten glijden. Dit wordt een ervaring die je niet wilt missen! Meld je daarom snel aan via de website! 🌷🏰

Datum: donderdag 8 juni 2023
Tijd: verzameltijd 16:30 uur
Locatie: Stationsplein 42, 1012 AB Amsterdam
Toegang: leden gratis, niet-leden €7,50

June 8, 2023
Cost:
Free – €7.50
Event Category:

Kade
Stationsplein 42
Amsterdam, 1012AB Netherlands

Tickets

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Tickets are no longer available