Evenementen commissie

De evenementen en academische commissie is verantwoordelijk voor het organiseren van alle evenementen van SV Anatolia in een academisch schooljaar voor onze leden en de bredere studentengemeenschap. We werken samen aan de planning, promotie, uitvoering en evaluatie van elk evenement om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt en dat onze deelnemers een geweldige tijd hebben.

Het doel van de evenementencommissie is om de leukste en meest leerzame evenementen neer te zetten om op deze manier de studenten samen te brengen in een familiale sfeer. De welbekende BizBize’s worden door deze commissie georganiseerd, maar denk ook aan de gezellige sportevenementen, informatieve academische lezingen en de onvergetelijke reizen.
In samenwerking met andere commissies zorgen we ervoor dat er tijdens de evenementen van SV Anatolia onvergetelijke herinneringen en vriendschappen worden gevormd.