Loading Events

Reanimatie cursus

December 6, 2023 @ 18:30 - 22:00

€10.00 – €27.50

SV Anatolia nodigt je uit om deel te nemen aan onze reanimatiecursus, in samenwerking met Taskforce QRS, gehouden in het Amsterdam UMC, locatie AMC op woensdag 6 december om 18:30 uur.

Deze reanimatiecursus is ontworpen om jou de kennis en vaardigheden te bieden die je nodig hebt om kordaat op te treden in noodsituaties.Tijdens deze cursus leer je:

Hoe je een hartstilstand herkent en wat je dan moet doen;

Hoe je moet reanimeren: borstcompressies toepassen en mond-op-mond beademing geven;

Hoe je een AED aansluit en bedient;

Wat je moet doen bij een persoon die buiten bewustzijn is geraakt;

Wat je moet doen bij een verstikking/verslikking;

Kinderreanimaties

Ervaren instructeurs die erkend zijn door de Nederlandse ReanimatieRaad (NRR) van Taskforce QRS zullen je begeleiden bij elke stap, zodat je met vertrouwen kunt handelen in noodgevallen. Deze cursus is geschikt voor beginners en mensen die hun reanimatievaardigheden willen bijschaven. Na de cursus ontvang je een BSL certificaat en heb je de mogelijkheid om je aan te melden als burgerhulpverlener bij HartslagNu.

Wacht niet langer om een verschil te maken in levens die gered kunnen worden! Meld je nu aan voor de reanimatiecursus en bereid je voor om te handelen wanneer het er echt toe doet.

📅 Datum: Woensdag 6 december

🕡 Starttijd: 18:30 uur Eindtijd: 22:00 uur

📍 Locatie: Amsterdam UMC, locatie AMC, Meibergdreef 9, 1105 AZ Amsterdam

✉️ Toegang: Leden €10,- en niet-leden €17,5-

Let op! Voor niet-studenten geldt een extra toeslag van €10

🌐 Voertaal: Nederlands

Date:
December 6, 2023
Time:
Cost:
€10.00 – €27.50

Tickets

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Tickets are no longer available