Gizem Tekin

Mijn naam is Gizem Tekin en ik ben de Interne Coördinator van SV Anatolia.

Als interne coördinator ben ik verantwoordelijk voor het plannen, organiseren en uitvoeren van activiteiten en evenementen voor de commissieleden. De interne coördinator werkt meestal samen met andere commissieleden zodat de activiteiten en evenementen voldoen aan de wensen en behoeften van de leden. De kwaliteit van het evenement is dus ook een punt waar de interne coördinator verantwoordelijk voor is.
Bovendien is de interne coördinator vaak het eerste aanspreekpunt voor de commissieleden die vragen of problemen hebben binnen het bestuur. Kortom, de interne coördinator is een belangrijke schakel binnen een studentenvereniging die ervoor zorgt dat de commissieleden zich betrokken voelen bij de vereniging en dat er een actieve en levendige gemeenschap wordt gecreëerd.